Від вчасних розрахунків залежить стале електропостачання!

ТОВ «РОЕК» з розумінням ставиться до проблем населення, пов’язаних з дією карантинних заходів щодо недопущення розповсюдження короновірусної хвороби COVID-19.

Водночас звертаємо увагу наших споживачів, що запровадження обмежувальних заходів у державі та заборона на стягнення (штрафів, пені) за несвоєчасне здійснення платежів за житлово-комунальні послуги та припинення надання житлово-комунальних послуг та послуг елетропостачання громадянам не означає, що держава дозволяє не платити за електропостачання.

 8 квітня 2020 року Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) ухвалила постанову №766 «Про дії учасників ринку електричної енергії у період дії карантину та обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)». Пункт 7 документу стосується обов’язків споживачів щодо вчасного розрахунку за спожиту електричну енергію, у ньому, окрім іншого, йдеться:

 «Споживачам вживати вичерпних заходів з оплати електричної енергії та інших послуг, отриманих на ринку електричної енергії відповідно до договорів»

Крім того, т.в.о. Міністра енергетики та захисту довкілля Віталій Шубін на офіційній сторінці Міністерства звернув увагу на важливість дотримання зобов’язань як з боку виробників та постачальників електроенергії, так і з боку споживачів.

«Я хочу, щоб усі почули найголовніше: якщо ми хочемо, щоб  у нас завтра було світло, то ми маємо платити, виконувати свої зобов’язання. Тому що держава і генераціі виконують свої зобов’язання – вони забезпечують нас світлом і теплом. І не потрібно це сприймати як якийсь подарунок або можливість скористатися ситуацією в країні», –  зазначив Віталій Шубін.

Звертаємо увагу споживачів на те, що електропостачальні компанії, в тому числі і ТОВ «РОЕК» для того, щоб забезпечити надійне та безперебійне електропостачання своїм споживачам, спочатку мають необхідний обсяг електричної енергії закупити на ринку. Якщо споживачі не розраховуватимуться за спожиту електроенергію, електропостачальник не матиме змоги закупити достатньо обсягів електроенергії для забезпечення потреб споживачів.

Тому всім споживачам рекомендуємо і надалі здійснювати своєчасну оплату за спожиту електроенергію, аби не накопичувати заборгованість та не ризикувати залишитись без електропостачання.

Оплату можна зробити дистанційно:

– зайшовши на наш сайт (перша сторінка)

– через Особистий кабінет споживача – інструкцію з реєстрації знайдете у відповідному розділі сайту

У цьому Вам допоможуть наші фахівці. Звертайтесь:

– на нашу електронну скринька сontact@ez.rv.ua.

– щодня з 8.00 до 17.15 Ваші дзвінки приймає наш колцентр: (0362) 69-44-68, (0362) 420-420, 067-1-420-420

– завжди раді відповісти на усі Ваші запитання і у нашому інформаційно-консультаційному центрі (0362) 69-44-14.

Сподіваємося, що усі споживачі будуть розраховуватися за спожиту електричну енергію в повному обсязі і ми спільними зусиллями пройдемо цей складний період.

Бажаємо усім здоров’я!