Проведіть вліво, щоб Закрити
РІВНЕНСЬКА
ОБЛАСНА
ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА
КОМПАНІЯ

РОЕК

РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ

РОЕК

РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ

Інструкція

Інструкція про подання звернення/скарги/претензії

 

  1. Як подати письмове звернення/скаргу/претензію до ТОВ «Рівненська обласна енергопостачальна компанія»

Письмове звернення до Товариства можна подати наступним чином:

  • надіслати поштою на адресу: вул.Князя Володимира, 71-Б, м.Рівне, Рівненська обл., 33013;
  • особисто передати до Товариства, за зазначеною вище адресою;
  • під час особистого прийому керівництва Товариства;
  • надіслати електронний лист на адресу: info@ez.rv.ua, Contact@ez.rv.ua
  • зателефонувавши на Кол-центр за номером: (0362) 69-44-68
  • за допомогою Мобільного додатку «Енергетика Онлайн» “EnergyOnline”, він доступний для скачування в GooglePlay та App Store.

 

  1. Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензій

1) Повинно бути вказано:

– для побутового споживача: прізвище, ім’я, по батькові, адреса;

– для юридичного споживача, фізичної особи підприємця: назва, юридична адреса, адреса знаходження об’єкта електропостачання.

2) Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;

3) Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

 

  1. Розгляд звернення/скарги/претензії, надісланого до ТОВ «Рівненська обласна енергопостачальна компанія»

Якщо в зверненні/скарзі/претензії вказана адреса електронної пошти, номер телефону або така інформація відома Товариству здійснюється надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення/скарги/претензії та строки його розгляду. Попередня відповідь надається протягом 1 робочого дня від дня отримання звернення/скарги/претензії.

Звернення/скарга/претензія розглядається в термін визначений чинним законодавством України.

Телефон для довідок за зверненнями споживачів: (0362) 69-44-69.

Або електронним шляхом надіславши запит на: info@ez.rv.ua, Contact@ez.rv.ua.

 

  1. Надання повідомлень про загрозу електробезпеки

«Ви помітили обірвані лінії елетропередач!?
Негайно організуйте охорону місця події та відразу повідомте про це Оператора системи розподілу на території якого сталась дана подія:
ПрАТ «Рівнеобленерго» за номерами телефонів: (0362)69-42-98, (067)620-44-11, (050)-490-44-11, (093)-320-44-11(цілодобово);
(або надішліть листа електронною поштою на адресу: сontact@roe.vsei.ua);
АТ «Укрзалізницю» за номерами телефонів: (0362)42-23-11, (03652)9-43-95;
АТ «Житомиробленерго» за номерами телефонів: (0412)55-92-82, 067-155-92-82 (цілодобово); (або надішліть листа електронною поштою на адресу: icc@co.ztoe.com.ua);
ВАТ «Тернопільобленерго» за номером телефону: 0-800-50-90-40 (цілодобово); (або надішліть листа електронною поштою на адресу: kanc@toe.te.uaikc@toe.te.ua).
При написанні повідомлення в електронному вигляді в темі звернення обов’язково зазначається «Загроза електробезпеки».
Якщо Ви вбачаєте загрозу здоров’ю чи навіть життю людей від події, що відбулась, одразу  звертайтесь до:
Служби порятунку – 101;
Швидкої медичної допомоги –103».

 

  1. Особистий прийом керівництва ТОВ «Рівненська обласна енергопостачальна компанія»

Особистий прийом споживачів керівництвом Товариства проводиться лише за попереднім записом у дні та години, що визначені графіком, за адресою: вул.Князя Володимира, 71-Б, м.Рівне.

Попередній запис на прийом споживачів здійснюється за номером телефону: (0362) 69-44-69.

 

  1. Графік роботи ТОВ «Рівненська обласна енергопостачальна компанія»

Понеділок – четвер: з 08:00 до 17:15;

П’ятниця: з 08:00 до 16:00;

Обідня перерва: з 12:00 до 13:00;

Субота, неділя – вихідні

Звіт за 2019 рік щодо розгляду звернень,скарг,претензій