Проведіть вліво, щоб Закрити
РІВНЕНСЬКА
ОБЛАСНА
ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА
КОМПАНІЯ

РОЕК

РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ

Інструкція

Інструкція про подання звернення/скарги/претензії

 

  1. Як подати письмове звернення/скаргу/претензію до ТОВ «Рівненська обласна енергопостачальна компанія»

Письмове звернення до Товариства можна подати наступним чином:

  • надіслати поштою на адресу: вул.Князя Володимира, 71-Б, м.Рівне, Рівненська обл., 33013;
  • особисто передати до Товариства, за зазначеною вище адресою;
  • під час особистого прийому керівництва Товариства;
  • надіслати електронний лист на адресу: info@ez.rv.ua, Contact@ez.rv.ua
  • зателефонувавши на Кол-центр за номером: (0362) 69-44-68
  • за допомогою Мобільного додатку «Енергетика Онлайн» “EnergyOnline”, він доступний для скачування в GooglePlay та App Store.

 

  1. Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензій

1) Повинно бути вказано:

– для побутового споживача: прізвище, ім’я, по батькові, адреса;

– для юридичного споживача, фізичної особи підприємця: назва, юридична адреса, адреса знаходження об’єкта електропостачання.

2) Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;

3) Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

 

  1. Розгляд звернення/скарги/претензії, надісланого до ТОВ «Рівненська обласна енергопостачальна компанія»

Якщо в зверненні/скарзі/претензії вказана адреса електронної пошти, номер телефону або така інформація відома Товариству здійснюється надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення/скарги/претензії та строки його розгляду. Попередня відповідь надається протягом 1 робочого дня від дня отримання звернення/скарги/претензії.

Звернення/скарга/претензія розглядається в термін визначений чинним законодавством України.

Телефон для довідок за зверненнями споживачів: (0362) 69-44-69.

Або електронним шляхом надіславши запит на: info@ez.rv.ua, Contact@ez.rv.ua.

 

  1. Надання повідомлень про загрозу електробезпеки

Для надання повідомлення про загрозу електробезпеки необхідно зателефонувати за номерами телефонів (0362) 420-420, (0362) 694-468, (067)-1-420-420 або надіслати листа електронною поштою на адреси: info@ez.rv.ua, Contact@ez.rv.ua, або заповнити форму на сайті Товариства. При цьому в темі звернення обов’язково зазначається «Загроза електробезпеки».

 

  1. Особистий прийом керівництва ТОВ «Рівненська обласна енергопостачальна компанія»

Особистий прийом споживачів керівництвом Товариства проводиться лише за попереднім записом у дні та години, що визначені графіком, за адресою: вул.Князя Володимира, 71-Б, м.Рівне.

Попередній запис на прийом споживачів здійснюється за номером телефону: (0362) 69-44-69.

 

  1. Графік роботи ТОВ «Рівненська обласна енергопостачальна компанія»

Понеділок – четвер: з 08:00 до 17:15;

П’ятниця: з 08:00 до 16:00;

Обідня перерва: з 12:00 до 13:00;

Субота, неділя – вихідні