Шановні споживачі!
Якщо у Вас виникли питання, які Ви хотіли б поставити компанії, телефонуйте до Кол-центру ТОВ «РОЕК»
Ми завжди готові допомагати Вам приймати правильні та максимально вигідні для Вас рішення. Дзвінки приймаються з понеділка по четвер з 8:00 до 17:15 год; в п’ятницю з 8:00 до 16:00 год; субота, неділя – вихідні дні.
Наші спеціалісти охоче проконсультують Вас щодо:
- Порядку роботи і адреси центрів обслуговування споживачів ТОВ «РОЕК».
- Відділень банків, з якими укладені договори на прийом платежів.
- Структури Компанії, прийомних днів керівництва.
- Укладання і заміна договорів про постачання електричної енергії.
- Прав і обов’язків споживачів згідно договорів і діючого законодавства.
- Порядку розрахунків за електроенергію і припинення постачання у випадку заборгованості.
- Виставлених рахунків за спожиту електричну енергію.
- Діючих тарифів на постачання електричної енергії.
- Пільг, субсидій.
- Інші питання.
Та приймуть наступну інформацію:
- самостійно знятих споживачем показів лічильників;
- неправомірних дій працівників компанії.
А також, у разі отримання звернень з питань розподілу електричної енергії спеціалістами Кол – центру будуть надані контактні дані або маршрутизація звернення до відповідного Оператора системи розподілу.
Кол-центри учасників роздрібного ринку електричної енергії