ТОВ «РОЕК» закликає споживачів дотримуватись платіжної дисципліни та не накопичувати борги за спожиту електричну енергію!

Про стрімке зростання заборгованості за спожиту електричну енергію розповів директор ТОВ «РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» Сергій Безсмертний.

Лише за січень 2021 року заборгов аність населення збільшилася на 47 млн. грн.

«Якщо станом на 1 січня 2021 року заборгованість населення становила трохи більше 120 млн.грн, то станом на 1 лютого 2021 року борги зросли до понад 167 млн. грн. Тобто лише за перший місяць 2021 року борги в рази перевищили минулорічні неплатежі,» – розповів директор ТОВ «РОЕК».

Навіть зважаючи на зниження платіжної дисципліни у зв’язку з карантином минулоріч, порівняння цифр вражає – за увесь 2020 рік заборгованість побутових споживачів Рівненської області зросла на 14,5 млн. грн., тоді як за перший місяць 2021 – на понад 47 млн. грн.

Антилідери неплатежів незмінні – найбільшу заборгованість мають побутові споживачі Рівненського центру обслуговування (майже 36,5 млн. грн заборгованості – споживачі обласного центру, понад 19 млн.грн – абоненти колишнього Рівненського району), Сарненського (понад 13 млн.грн), Володимирецького (понад 13 млн. грн), Дубенського (понад 11 млн. грн), по більш як 8 млн. грн. боргів мають споживачі Березнівського, Здолбунівського та Костопільського центрів обслуговування.

«Зростання заборгованості ставить під загрозу електропостачання регіону, що надзвичайно актуально взимку. Адже ТОВ «РОЕК» для того, щоб забезпечити електропостачання своїм споживачам, спочатку має цей обсяг електричної енергії спочатку закупити на ринку. Тому невчасні розрахунки ставлять під загрозу закупівлю електрики та безперебійне електропостачання,» – розповів Сергій Безсмертний.

«РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» працює з боржниками – це претензійно-позовна робота через судові інстанції, також нагадування боржникам про необхідність сплати в телефонному режимі, письмові повідомлення про відключення, які будуть застосовуватися одразу після завершення карантину.

ТОВ «РОЕК» нагадує, для того, щоб не опинитися серед боржників оплата за спожиту електричну енергію повинна вноситися споживачем не пізніше 20 числа наступного місяця, за розрахунковим. Розрахуватися без комісії можна в терміналах, встановлених у центрах обслуговування споживачів по всій області, а також через сервіси дистанційної оплати, які широко представлені на сайті www.ez.rv.ua.

До слова, через особистий кабінет на сайті ТОВ «РОЕК» клієнти можуть контролювати коректність виставлених рахунків за спожиту електричну енергію. Запорукою цього є вчасне передавання показників електролічильника – протягом останніх двох та перших трьох днів місяця. Передавати показники можна також через особистий кабінет на офіційному сайті «РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНОЇ КОМПАНІЇ».

В рахунках також відображені і компенсації, нараховані згідно Постанови Кабіміну № 64, для тих домогосподарств, які використовують електроенергію для опалення, а також дитячим будинкам сімейного типу, багатодітним та прийомним сім’ям, як часткову оплату за спожиту у І кварталі 2021 року електричну енергію.

Зазначена компенсація– це сума коштів, що розрахована як різниця вартості фактичного обсягу споживання за тарифами, що діяли до 01.01.2021р. та за фіксованою ціною, встановленою з 01.01.2021р.

Нагадуємо, що постановою КМУ від 28.12.2020 року №1325 встановлено фіксовані ціни на електричну енергію для побутових споживачів з 01.01.2021 року до 31.03.2021 року  -1,68 грн з ПДВ. Тарифні коефіцієнти, для зонних приладів обліку, залишилися діючими.

Така компенсація призначена 24 155 родинам області, серед яких переважна більшість багатодітні сім’ї – 15 830. Загальна сума компенсації – 10 495 335 грн.

Також Сергій Безсмертний наголосив: вичерпні відповіді щодо нарахувань за спожиту електричну енергію готові надати фахівці колцентру ТОВ «РОЕК» щодня з 8.00 до 18.15 за номерами телефонів: (0362) 69-44-68, (0362) 420-420, 067-1-420-420 та інформаційно-консультаційного центру за номером (0362) 69-44-14.