Проведіть вліво, щоб Закрити
РІВНЕНСЬКА
ОБЛАСНА
ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА
КОМПАНІЯ

РОЕК

РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ

РОЕК

РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ

Порядок подання та розгляду постачальником звернень, скарг, претензій

Вимоги до порядку подання, розгляду та відповідей на заяви (клопотання), скарги чи пропозиції регулюються Законом України «Про звернення громадян»

Споживач у разі порушення його прав та законних інтересів першочергово має звернутись до постачальника природного газу зі зверненням/скаргою/претензією щодо усунення таким порушення та відновлення прав та законних інтересів споживача.

До звернення/скарги/претензії споживач має додати наявні оригінали рішень або копії рішень, які приймалися за його зверненням/скаргою/претензією раніше, а також за наявності інші документи, необхідні для розгляду звернення/скарги/претензії, які після його (її) розгляду повертаються споживачу.

Якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення, постачальником природного газу може у строк не більше 3 календарних днів звернутися до споживача за додатковою інформацією, яка необхідна йому для повного та об’єктивного розгляду звернення/скарги/претензії.

У разі ненадання споживачем необхідної інформації (документів), пояснень щодо обставин, зазначених у зверненні/скарзі/претензії, постачальником природного газу має надати споживачу роз’яснення (відповідь) виходячи з наявної у нього інформації. Ненадання споживачем додаткової інформації не є підставою для відмови у розгляді звернення/скарги/претензії споживача.

Інструкція про подання звернення/скарги/претензії

Як подати письмове звернення/скаргу/претензію до ТОВ «РОЕК»

Письмове звернення до Товариства можна подати наступним чином:

  • надіслати поштою на адресу: вул. Князя Володимира, 71-Б, м. Рівне, Рівненська обл., 33013;
  • особисто передати до Товариства, за зазначеною вище адресою;
  • під час особистого прийому керівництва Товариства;
  • надіслати електронний лист на адресу: info@ez.rv.uaContact@ez.rv.ua
  • зателефонувавши на Кол-центр за номером: (0362) 420-420
  • за допомогоюМобільного додатку «Енергетика Онлайн» “EnergyOnline”, він доступний для скачування в GooglePlay та App Store.

Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензій

1) Повинно бути вказано:

– для побутового споживача: прізвище, ім’я, по батькові, адреса;

– для юридичного споживача, фізичної особи підприємця: назва, юридична адреса, адреса знаходження об’єкта електропостачання.

2) Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;

3) Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

Розгляд звернення/скарги/претензії, надісланого до ТОВ «РОЕК»

Звернення/скарга/претензія розглядається в термін визначений чинним законодавством України.

Телефон для довідок за зверненнями споживачів: (0362) 69-44-14

Або електронним шляхом надіславши запит на: info@ez.rv.uaContact@ez.rv.ua.

Особистий прийом керівництва ТОВ «РОЕК»

Особистий прийом споживачів керівництвом Товариства проводиться лише за попереднім записом у дні та години, що визначені графіком, за адресою: вул. Князя Володимира, 71-Б, м. Рівне.

Попередній запис на прийом споживачів здійснюється за номером телефону: (0362) 69-44-69.

Графік роботи ТОВ «РОЕК»

Понеділок – четвер: з 08:00 до 17:15;

П’ятниця: з 08:00 до 16:00;

Обідня перерва: з 12:00 до 13:00;

Субота, неділя – вихідні

Перейти до вмісту