Вимоги до порядку подання, розгляду та відповідей на заяви (клопотання), скарги чи пропозиції регулюються Законом України «Про звернення громадян»
Споживач у разі порушення його прав та законних інтересів першочергово має звернутись до постачальника природного газу зі зверненням/скаргою/претензією щодо усунення таким порушення та відновлення прав та законних інтересів споживача.
До звернення/скарги/претензії споживач має додати наявні оригінали рішень або копії рішень, які приймалися за його зверненням/скаргою/претензією раніше, а також за наявності інші документи, необхідні для розгляду звернення/скарги/претензії, які після його (її) розгляду повертаються споживачу.
Якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення, постачальником природного газу може у строк не більше 3 календарних днів звернутися до споживача за додатковою інформацією, яка необхідна йому для повного та об’єктивного розгляду звернення/скарги/претензії.
У разі ненадання споживачем необхідної інформації (документів), пояснень щодо обставин, зазначених у зверненні/скарзі/претензії, постачальником природного газу має надати споживачу роз’яснення (відповідь) виходячи з наявної у нього інформації. Ненадання споживачем додаткової інформації не є підставою для відмови у розгляді звернення/скарги/претензії споживача.
Інструкція про подання звернення/скарги/претензії
Як подати письмове звернення/скаргу/претензію до ТОВ «РОЕК»
Письмове звернення до Товариства можна подати наступним чином:
- надіслати поштою на адресу: вул. Князя Володимира, 71-Б, м. Рівне, Рівненська обл., 33013;
- особисто передати до Товариства, за зазначеною вище адресою;
- під час особистого прийому керівництва Товариства;
- надіслати електронний лист на адресу: info@ez.rv.ua, Contact@ez.rv.ua
- зателефонувавши на Кол-центр за номером: (0362) 420-420
- за допомогоюМобільного додатку «Енергетика Онлайн» “EnergyOnline”, він доступний для скачування в GooglePlay та App Store.
Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензій
1) Повинно бути вказано:
– для побутового споживача: прізвище, ім’я, по батькові, адреса;
– для юридичного споживача, фізичної особи підприємця: назва, юридична адреса, адреса знаходження об’єкта електропостачання.
2) Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
3) Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.
Розгляд звернення/скарги/претензії, надісланого до ТОВ «РОЕК»
Звернення/скарга/претензія розглядається в термін визначений чинним законодавством України.
Телефон для довідок за зверненнями споживачів: (0362) 69-44-14
Або електронним шляхом надіславши запит на: info@ez.rv.ua, Contact@ez.rv.ua.
Особистий прийом керівництва ТОВ «РОЕК»
Особистий прийом споживачів керівництвом Товариства проводиться лише за попереднім записом у дні та години, що визначені графіком, за адресою: вул. Князя Володимира, 71-Б, м. Рівне.
Попередній запис на прийом споживачів здійснюється за номером телефону: (0362) 69-44-69.
Графік роботи ТОВ «РОЕК»
Понеділок – четвер: з 08:00 до 17:15;
П’ятниця: з 08:00 до 16:00;
Обідня перерва: з 12:00 до 13:00;
Субота, неділя – вихідні